星期四, 6月 26, 2008

近況

1. 很久沒有笑過

2. 每天吃一餐半

3. 吃減肥藥只剩下半條命

4. 失眠至接近崩潰

5. 咭數觸目驚心除非賣命才能清還

6. 今季在Lane Crawford的支出︰$0

7. 對男人完全失望

8. 珍惜每個交稿的機會

9. 唯一相信的承諾是安眠藥能令我入睡

10. 不知說甚麼好

星期四, 6月 19, 2008

較貧賤更淒涼

一直堅信「貧賤夫妻百事哀」,有些人,只要相愛,一起喝水喉水都覺甜。

那不是我,起碼,請給我一樽perrier。

這刻,銀行戶口只剩下不夠一千元,仍未覺彷徨。

原來,當失去信任,將散落的重新拾回來,那漫長的過程,才算淒涼。

揪出段段謊話的過程,相信我,難捱得像明知是鏹水還要喝。

我想過,不如算了。

距離放下戒心的日子大概很遙遠,我又回到了每天full make up,配搭好衣飾,手袋內現金證件化妝品一件不缺,才下樓吃早餐去的病態時期。

不知道多久以後,我才有足夠的安全感,再次放下化妝掃,素顏亂髮與你吃一頓下午茶。

星期二, 6月 17, 2008

在心中

與舊情人有關的一切,從不留下,除卻某人給我的情書。

回憶不深刻不美好的,就算有一千張相片三百件禮物又有何用?

要記得的,眉目自會印在心上,而不是平面的合照。

我唯一需要的愛情的憑據,是想起那人時的心跳,和呼吸的起伏。

星期一, 6月 16, 2008

本周金句

小玲:「你冇溝過人地?交媾過唔係媾丫?﹗﹗」


小玲:「朋友?拍過拖既訓過既就唔係朋友,係舊女友﹗」


小玲:「我介紹朋友俾你識之後先同你講佢係我舊炮友得唔得丫?」


加多句 —— 

「人生在世,無可避免既係,你一定會o係男朋友既電腦,搵到佢個ex既相,仲唔只一張。」



星期六, 6月 14, 2008

條氣唔順

喂喂!

請問我有邊個前度男友有寫blog架?

唔該send條link俾我丫。

冇野架, 我真係冇野架。

我想睇下人地d work, 呀唔係, 係人地d word, 參考下之嘛。

我真係冇野架!

屌。

星期一, 6月 09, 2008

周一床上的小玲

我在下午3時37分睡醒。

check過Gmail看過留言,然後想寫一篇日誌。

正在上班的你們,看到我有糧出但不用工作還去旅行,是否很想打人﹖

但其實我很悶。

人人都去了上班,沒上班的在趕功課。

只有我,在想到哪裡吃下午茶餐好。

喂,有沒有人有空到CWB陪我吃下午茶丫﹖

星期日, 6月 08, 2008

五月蘋果

《幻 海 奇 情》

新 相 識 的 朋 友 聽 到 我 是 空 姐 , 總 會 說 : 「 你 就 好 啦 , 可 以 免 費 旅 行 四 圍 飛 , 一 定 眼 界 大 開 。 」 眼 界 大 開 是 必 然 的 , 而 且 用 不 下 飛 機 , 單 是 一 次 十 小 時 的 航 程 , 已 經 較 幻 海 奇 情 更 離 奇 。

◎ 「 小 姐 , 我 要 睇 香 港 報 紙 。 」 「 你 等 等 丫 , 我 搵 俾 你 。 如 果 有 既, 我 陣 間 拎 俾 你 呀 。 」 「 我 唔 理 , 你 宜 家 去 頭 等 俾 我 。 」 「 太 太 , 我 地 架 機 冇 頭 等 架 。 」
◎ 「 你 幫 我 搬 件 行 李 上 去 呀 。 」 ( 嘩 ! 件 行 李 係 我 頭 胸 腹 加 埋 咁 大 件 ) 「 小 姐 , 唔 好 意 思 呀 , 根 據 公 司 policy , 係 唔 鼓 勵 我 地 幫 乘 客 搬 行 李 , 如 果 太 重 你 搬 唔 起 , 不 如 我 幫 你 將 件 行 李 check in 啦 。 」 「 我 唔 想 check in , 你 幫 我 搬 。 」 「 小 姐 , 咁 你 問 下 其 他 男 乘 客 幫 唔 幫 你 啦 。 」
◎ 「 婆 婆 , 有 炒 蛋 同 炒 麵, 你 想 食 邊 樣 呀 ? 」 「 我 慣 左 早 餐 食 飯 。 」 「 唔 好 意 思 , 呢 餐 真 係 冇 呀 。 」 「 咁 算 啦 , 你 俾 D 糕 點 我 啦 。 」 「 下? 」 第 二 餐 , 「 婆 婆 , 呢 餐 有 飯 呀 。 」 「 我 慣 左 午 餐 食 麵 。 」 「 上 果 餐 就 有 , 杯 麵 你 要 唔 要 ? 」
◎ 「 哦 ‥ ‥ ‥ 先 生 你 唔 食 得 豬 肉 , 咁 等 我 望 望 menu 睇 下 炒 蛋 有 冇 豬 肉 配 料 先 。 」 鄰 座 師 奶 搭 嘴 , 「 煙 肉 即 係 豬 囉, 你 識 唔 識 字 架 ? 」
◎ 「 先 生 要 牛 肉 飯 定 魚 配 薯 仔 呀 ? 」 「 魚 。 」 「 想 飲 D 咩 呢 ? 」 「 酒 。 」 「 紅 酒 、 白 酒 定 係 啤 酒 ? 」 「 我 都 揀 魚 囉 , 你 仲 要 問 ? 」

--------------------------------------------------------
《她 她 她》

三 個 相 識 多 年 的 女 孩 子 , 終 於 有 機 會 她 她 她 旅 行 去 。 當 她 倆 睡 眼 惺 忪 打 著 呵 欠 在 我 的 酒 店 房 門 前 出 現 , 那 感 覺 較 收 到 男 友 送 贈 的 鮮 花 和 鑽 石 , 更 窩 心 。 1995 年 , K 小 姐 和 我 都 是 初 中 生 , 第 一 眼 看 到 這 大 眼 高 鼻 細 嘴 高 瘦 白 嫩 的 女 孩 子 , 嘩 ! 除 了 平 胸 , 可 稱 完 美 了 。 十 多 年 過 去 , 嗯 , 她 依 舊 有 缺 憾 美 。 而 C 小 姐 呢 ? 震 撼 的 一 幕 永 遠 記 得 , K 推 門 進 她 的 房 間 打 招 呼 , 我 驚 見 她 睡 在 堆 滿 從 乾 衣 機 拿 出 來 的 衣 服 的 床 上 , 現 在 , 那 堆 東 西 變 成 了 LV 。

女 孩 子 大 多 臉 皮 薄 小 心 眼 , 如 對 對 方 的 品 味 行 徑 投 以 一 句 : 「 好 醜 」 、 「 好 cheap 」 、 「 好 濫 」 和 「 好 蠢 」 ‥ ‥ ‥ 仍 未 絕 交 的 話 , 應 該 是 一 世 的 朋 友 了 。 遊 過 鐵 塔 塞 納 河 聖 母 院 凡 爾 賽 宮 香 榭 麗 舍 大 道 羅 浮 宮 , 吃 過 Laduree 的 Macaroon 、 PAUL 的 Canele 和 無 數 隻 熱 狗 , 拍 下 許 多 照 片 , 還 生 了 一 口 的 痱 滋 。 我 們 仨 都 幸 運 , 學 生 年 代 的 友 誼 , 沒 有 因 際 遇 不 同 分 道 揚 鑣 , 尚 有 時 間 有 心 情 有 閒 錢 一 起 旅 行 。 甚 至 , 有 能 力 每 人 置 一 隻 Chanel 手 袋 , 為 紀 念 這 次 旅 行 ( 其 實 是 藉 口 ) 。 那 日 黃 昏 , 窩 在 總 店 的 沙 發 上 , 喝 店 員 送 上 的 飲 品 , 等 待 他 們 將 手 袋 包 裝 妥 當 。 K 坐 在 對 面 的 沙 發 , C 就 在 另 一 端 挑 選 手 錶 。 我 不 太 懂 得 去 形 容 , 內 心 很 實 在 又 覺 溫 馨 。 三 十 年 後 , 但 願 我 們 可 以 拿 著 手 袋 說 當 年 , 不 過 C 那 隻 白 色 漆 皮 , 大 抵 已 變 黃 了 。

--------------------------------------------------------
《下 午 茶 餐》

下 午 茶 餐 是 我 的 「 一 日 之 計 在 於 晨 」 , 每 天 睡 醒 後 第 一 口 吃 到 的 美 味 ( 更 正 : 每 天 第 一 口 吃 到 的 其 實 是 減 肥 藥 , 但 它 稱 不 上 美 味 吧 ) 。 上 星 期 在 銅 鑼 灣 某 隱 世 茶 餐 廳 吃 過 例 牌 , 忽 然 好 想 寫 下 茶 餐 的 二 三 事 。

最 常 去 蘭 芳 茶 餐 廳 , 茶 餐 22 元 / 一 個 菠 蘿 油 450 卡 路 里 /High Tea 不 是 茶 餐 / 如 果 地 獄 有 凍 奶 茶 喝 但 天 堂 只 提 供 滾 水 , 我 會 與 所 有 朋 友 在 地 獄 相 遇 / 凍 飲 加 兩 蚊 / 最 愛 的 配 搭 是 牛 油 多 士 + 雪 菜 肉 絲 米 + 火 腿 奄 列 + 熱 檸 茶 / 蛋 撻 是 人 間 救 贖 / 減 肥 時 絕 不 能 吃 西 多 士 / 只 坐 卡 位 / 媽 媽 愛 喝 紅 豆 冰 / 勝 香 園 就 算 茶 餐 時 段 也 超 多 人 / 一 日 一 茶 餐 令 我 胖 了 15 磅 / 雞 全 翼 比 雞 中 翼 好 / 不 吃 茶 餐 的 人 都 很 死 板 / 幼 薯 條 太 沒 誠 意 。

某 大 集 團 快 餐 店 的 茶 餐 , 銅 鑼 灣 分 店 配 上 整 件 西 多 士 , 天 水 圍 分 店 只 得 半 件 , 讓 我 很 困 惑 , 曾 經 想 過 寫 信 查 問 。 又 , 有 次 病 得 半 死 , 一 份 茶 餐 只 吃 了 一 半 , 剛 離 開 座 位 , 回 頭 看 到 一 位 嬸 嬸 在 吃 我 剩 下 的 那 份 茶 餐 , 心 很 酸 。

A 小 姐 的 舊 男 友 總 是 和 她 去 吃 茶 餐 , 情 人 節 亦 如 是 , 怪 不 得 後 來 這 人 對 她 衰 到 不 得 了 ; 一 行 三 人 去 吃 茶 餐 , 有 一 隻 老 鼠 從 B 小 姐 腳 邊 經 過 , 她 嚇 得 面 青 口 唇 白 眼 有 淚 光 , 怪 不 得 她 要 養 貓 ; C 小 姐 從 前 年 少 無 知 , 每 當 男 友 提 議 去 吃 茶 餐 就 黑 口 黑 面 , 怪 不 得 她 現 在 要 寫 關 於 茶 餐 的 500 字 來 贖 罪 。

--------------------------------------------------------
《莫 大 於 肥 死》

收 到 朋 友 的 來 電 , 我 只 「 喂 」 了 一 聲 , 她 就 十 萬 火 急 的 大 叫 : 「 唔 好 食 我 畀 你 隻 減 肥 藥 呀 , 有 禁 藥 成 份 ? ! 」 「 我 有 睇 報 紙 , 到 底 係 橙 色 定 黃 色 隻 呀 ? 」 「 橙 色 呀 , 有 sibutramine? ﹗ 」 噢 ! 很 失 望 。 原 來 連 必 須 有 醫 生 處 方 的 西 藥 成 份 都 上 了 , 怪 不 得 我 吃 了 一 個 月 , 就 減 了 三 磅 … … 咁 大 把 。 既 是 禁 藥 , 還 要 又 貴 又 沒 效 , 的 確 該 回 收 填 海 。

早 前 知 悉 另 一 友 人 憑 減 肥 藥 一 個 月 內 減 去 二 十 磅 !! 更 是 瘦 身 不 瘦 胸 那 種 ! 立 即 仆 到 去 上 網 , 在 網 上 拍 賣 場 買 了 兩 樽 回 來 試 試 。 結 果 半 個 月 下 來 , 輕 了 差 不 多 10 磅 , 以 為 距 離 Agent Provocateur 豹 紋 bikini 的 日 子 不 遠 了 , 卻 開 始 嚴 重 失 眠 。 為 甚 麼 不 可 以 是 口 乾 、 心 跳 加 劇 、 手 震 及 血 壓 上 升 等 等 我 能 忍 受 的 ? 命 中 注 定 , 唯 一 可 穿 上 的 , 是 AP 的 香 水 。 而 友 人 呢 ? 她 除 了 未 神 智 混 亂 外 , 一 切 副 作 用 都 出 現 了 。 如 像 她 在 兩 個 月 內 蒸 發 了 二 十 五 磅 , 我 也 怕 不 過 是 自 己 的 幻 覺 。

與 脂 肪 抗 戰 多 年 , 明 白 戰 友 大 都 怕 肥 多 於 怕 死 , 對 衞 生 署 回 收 減 肥 藥 並 不 在 意 , 但 若 有 報 道 指 服 用 該 藥 會 令 人 消 瘦 二 十 磅 以 上 , 肯 定 戰 友 將 用 盡 手 段 全 數 購 回 。 某 牌 子 減 肥 藥 已 回 收 多 時 , 我 仍 在 各 大 討 論 區 看 到 不 少 人 詢 問 何 處 買 得 到 , 同 時 比 較 第 一 代 還 是 第 二 代 禁 藥 成 份 更 重 更 有 效 。 誰 都 知 道 以 色 侍 人 不 能 長 久 , 然 而 , 色 相 總 是 太 過 誘 人 。