星期五, 3月 01, 2013

臨瞓講幾句

喺朋友堆中,我一向係負能量之霸。

因為咩?

因為不停喺愛情路上仆晒街日怨夜喊囉。

但今時今日,我變咗佢地嘅正能量之星。

因為咩?

因為佢地見識到一個家無恆產嘅人原來都可以生活愉快囉。

我冇家底冇車冇樓冇股票冇儲蓄冇乜點交過稅冇屬於自己嘅地址,連做緊嘅果份工,喺朋友眼中,都係冇錢冇前途嘅。

畢業之後,各奔前程,朋友向中產路進發,我繼續喺無產路散步。

佢地真係為我擔心咗好多年。

最近,有幾個朋友終於出聲,覺得為我擔心係多餘嘅。

真係㗎,做人有好多種玩法,總之我夠錢搭的士去中環,同你去fuel飲咖啡咪得囉。




8 則留言:

  1. 唔中意個背景咁深沉飄忽,call能正正系心里面既反映。

    抱住期望去見俺既偶像阿張班,結果普普通通,拔佢講左一樣野:

    I'm a loser, a total loser. A loser of all burdens.
    Buddha is even the biggest loser in the world (history).

    回覆刪除
  2. 從來都相信知足常樂

    回覆刪除
  3. 現代人物質生活其實是十分豐富的, 很多時是心理問題

    回覆刪除
  4. 無問題架,及時行樂最重要!

    Sa

    回覆刪除
  5. 哈哈哈,你終於換了 Template !

    回覆刪除
  6. 某程度depends on 妳既生活圈子是甚麼人。

    回覆刪除
  7. 很喜歡你寫的文章,令我有種特別的感覺!

    回覆刪除